Nowoczesne narzędzie umożliwiające zarządzanie produktami. Klient ma pełen dostęp do wykupionych polis i szkód wraz z możliwością dostosowywania portfolio do swoich potrzeb.
System przypomina o terminach składek, składkach nieopłaconych oraz o polisach wygasających. Nasi programiści dbają o przyjazność i intuicyjność oprogramowania. Nasz dział graficzny z kolei o jego estetyczny layout.
Panel Klienta to profesjonalne i otwarte podejście do kupującego. To proste narzędzie, dzięki któremu Klient ma stały dostęp do swoich produktów wraz z możliwością poszerzania portfolio o nowe produkty.
Ponieważ wszystkie nasze rozwiązania dostosowujemy do indywidualnych potrzeb, niniejsza wizualizacja jest wyłącznie materiałem poglądowym. Szczegółową listę funkcji, jakie mają znaleźć się na portalu zawsze omawiamy na spotkaniach z Klientem.
Klient ma nie tylko dostęp do wykupionych polis i szkód, ale także może spersonalizować ustawienia. Pogrupować produkty, ustawić interesujące go alerty czy dostosować layout do swoich potrzeb.