Zintegrowana platforma

To zintegrowana platforma zapewniająca kompleksową obsługę wszystkich procesów biznesowych Towarzystwa Ubezpieczeniowego oraz zarządzanie pełnym cyklem życiowym produktów. Przeznaczona zarówno dla osób mających bezpośredni kontakt z Klientem: ofertowanie, sprzedaż i obsługa, jak i do operacji back–office: rozliczenia z agentami i Klientami, księgowość, czy obsługi dokonywanej przez pracowników call center.

Platforma buduje i integruje najbardziej złożone sieci sprzedażowe Towarzystwa zapewniając szybki kontakt ze wszystkimi uczestnikami procesu w czasie rzeczywistym.

ISIP.png (1)
ISIP2.png

Kompleksowa obsługa polis w jednym systemie

ITIS Sales Insurance Platform umożliwia kompleksową obsługę polis w jednym systemie oraz zarządzanie nawet najbardziej złożonymi produktami ubezpieczeniowymi. Pozwala na sprawne dodawanie nowych danych Klientów oraz modyfikację danych już istniejących.

Zapewnia pełną obsługę procesu roszczeniowego, likwidacji szkód, odwołań, windykacji oraz regresów. Dzięki modułowej budowie może być implementowany w całości bądź wdrażany w wybranym przez Klienta obszarze.

ITIS Sales Insurance Platform ITIS Sales Insurance Platform

SalesInurancePlatform01.jpg
SalesInurancePlatform02.jpg

Platforma buduje i integruje najbardziej złożone sieci sprzedażowe Towarzystwa zapewniając szybki kontakt ze wszystkimi uczestnikami procesu w czasie rzeczywistym.

SalesInurancePlatform03.jpg
  • Przedsprzedaż

    • Dedykowane loginy i hasła
    • Szybka i trafna definicja produktowa
    • Sprawne zarządzanie taryfami
    • Pełne 360 stopni portfolio Klientów
    • Pełna integracja z platformami Agencji i Brokerów
    • Komunikaty i kontakt z innymi użytkownikami portalu 
    • Integracja z systemami backend 
  • Ofertowanie i polisowanie

    • Porównywarka produktowa
    • Elastyczne kalkulatory sprzedażowe online i offline
    • Wystawianie polis z opcją wysłania mailem do Klienta
    • Elastyczne podejście do procesu sprzedaży: zorientowane na produkt bądź klienta
    • Sprawne zarządzanie siecią Klientów i sprzedaży
    • Dostęp do portfela Klientów 
    • Załączanie zdjęć i dokumentacji do polis 
    • Weryfikacja szkodowości w UFG.  W procesie rejestracji nowego wniosku oraz kontynuacji polisy. 
  • Obsługa posprzedażowa

    • Pełna ewidencja polis
    • Pełna obsługa sieci sprzedaży i prowizji
    • System automatycznego odnawiania polis. Lista polis wygasających generowana automatycznie na 30 dni przed wyjaśnięciem. 
    • Pełne rozliczenie agentów i produktów
    • Możliwość zmiany danych Klienta, w tym dodawanie zdjęć do polis
    • System winykacji należności
    • Ewidencja druków ścisłego zarachowania
    • Zarządzanie promocjami i cross – sell
    • Pełna integracja z systemami backendowymi
    • Pełna integracja z platformami Brokerów i Agentów